Browsing by Author Rezende, Daniel Carvalho de

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 54 to 73 of 74 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2011Redes interorganizacionais horizontais vistas como sistemas adaptativos complexos coevolutivos: o caso de uma rede de supermercadosOliveira, Aline Lourenço de; Rezende, Daniel Carvalho de; Carvalho, Cleber Castro de
2018Self-checkout no varejo: implicacoes na satisfacao dos consumidoresMaciel, Gustavo Nunes; Oliveira, José Augusto; Valadares, Gustavo Clemente; Leme, Paulo Henrique Montagnana Vicente; Rezende, Daniel Carvalho de
2019Self-checkout no varejo: implicações na satisfação dos consumidoresMaciel, Gustavo Nunes; Oliveira, José Augusto; Valadares, Gustavo Clemente; Leme, Paulo Henrique Montagnana Vicente; Rezende, Daniel Carvalho de
Apr-2022Service guarantees in an e-commerce platform: proposition of a framework based on customers' expectations, negative experiences and behavioural responsesOliveira, Alessandro Silva de; Souki, Gustavo Quiroga; Silva, Dirceu da; Rezende, Daniel Carvalho de; Batinga, Georgiana Luna
2018Simbolismo e construção da identidade por meio do consumo de cerveja artesanalFerreira, Ana Cristina; Pereira, Michele Morais Oliveira; Rezende, Daniel Carvalho de; Vieira, Alessandro Santos
Jan-2016Simbolismo e extensão do self no consumo de produtos de belezaMorel, Aline Pereira Sales; Macedo, Sâmara Borges; Sette, Ricardo de Souza; Rezende, Daniel Carvalho de
2016Social class and consumption: reflections and research agenda on brazilian middle classCosta Filho, Custódio Genésio da; Macedo, Sâmara Borges; Morel, Aline Pereira Sales; Rezende, Daniel Carvalho de
Feb-2022Status consumption in emerging markets: Evidence from BrazilCosta Filho, Custodio Genésio da; Mesquita, José Marcos Carvalho de; Rezende, Daniel Carvalho de
2019The brand new Brazilian specialty coffee marketGuimarães, Elisa Reis; Leme, Paulo Henrique Montagnana Vicente; Rezende, Daniel Carvalho de; Pereira, Sérgio Parreiras; Santos, Antônio Carlos dos
Apr-2018The coffee capsules consumption practiceGandia, Rodrigo Marçal; Ferreira, Cassiano de Andrade; Guimarães, Elisa Reis; Sugano, Joel Yutaka; Rezende, Daniel Carvalho de
Dec-2019The impact of varying educational intervention on consumer understanding and attitude toward reducing sodium in food: Implications for marketing strategiesGonçalves, Carla Saraiva; Carneiro, João de Deus Souza; Rocha, Renata Abadia Reis; Rezende, Daniel Carvalho de
2021Toward an integrative musical score: Orchestrating practice and taste in music consumptionCastro, Álvaro Leonel de Oliveira; Rezende, Daniel Carvalho de; Brito, Mozar José de
2021Os Traços Identitários dos Consumidores de Vinhos em Minas GeraisCastro, Álvaro Leonel de Oliveira; Vilas Boas, Luiz Henrique de Barros; Rezende, Daniel Carvalho de; Pimenta, Márcio Lopes
4-May-2015Trajetórias tecnológicas na coleta de leite: o caso CAARGRezende, Daniel Carvalho de
-Vai ao Rock in Rio? A constituição da prática de consumo em um enfoque narrativoCastro, Álvaro Leonel de Oliveira; Rezende, Daniel Carvalho de; Brito, Valéria da Glória Pereira
2014Vale-presente: como fica a dimensão simbólica do ato de presentear?Lourenço, Cléria Donizete da Silva; Rezende, Daniel Carvalho de
Apr-2017Valor e prestígio com a profissão em administraçãoVeroneze, Ricardo Braga; Sousa, Dalton de; Rezende, Daniel Carvalho de; Rennó, André Siqueira
2021O Valor Simbólico da Marca iPhone para a Base da PirâmideCampos, Alyce Cardoso; Rezende, Daniel Carvalho de
Oct-2020Visual expectation of craft beers in different glass shapesRibeiro, Michele Nayara; Carvalho, Iago A.; Sousa, Maisa Mancini Matioli de; Coelho, Laura M.; Rezende, Daniel Carvalho de; Pinheiro, Ana Carla Marques
2021“Whoever Sees You Pass By Me Like This": The shaping of identity and consumption of fans of the band Los HermanosNeves, André Luiz; Rezende, Daniel Carvalho de