Navegando por Autor Gandia, Rodrigo Marçal

Ir para: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ou entre com as primeiras letras:  
Mostrando resultados 3 a 18 de 18 < Anterior 
Data do documentoTítuloAutor(es)
2018Beverage capsule consumption: a laddering studyGandia, Rodrigo Marçal; Sugano, Joel Yutaka; Vilas Boas, Luiz Henrique de Barros; Mesquita, Daniel Leite
Jul-2020Coffee in capsules consumers’ behaviour: a quantitative study on attributes, consequences and valuesOliveira, Alessandro Silva de; Souki, Gustavo Quiroga; Gandia, Rodrigo Marçal; Vilas Boas, Luiz Henrique de Barros
2017Como se caracterizam as publicações em gestão do conhecimento em pequenas e medias empresas? um estudo bibliométricoGandia, Rodrigo Marçal; Gandia, Rômulo Marçal; Ferreira, Cassiano de Andrade; Carvalho, Eduardo Gomes; Sugano, Joel Yutaka
2015Como uma organização pode induzir a inovação aberta?Carvalho, Eduardo Gomes; Gandia, Rodrigo Marçal; Sugano, Joel Yutaka
2019Credibilidade e confiabilidade das redes sociais nas eleiçõesGandia, Rodrigo Marçal; Carvalho, Eduardo Gomes; Ferreira, Cassiano Andrade; Pinto, Guilherme Alcântara; Sugano, Joel Yutaka
20-Abr-2016Encapsulando valores: um estudo sobre a estrutura dos valores que orientam a compra de máquinas de bebidas em cápsulasGandia, Rodrigo Marçal
Mar-2020From technology to market: a bibliometric and integrative review on autonomous vehiclesSilva, João Paulo Nascimento da; Gandia, Rodrigo Marçal; Sugano, Joel Yutaka; Oliveira, Cledison Carlos; Antonialli, Fabio; Pedrosa, Gabriel; Antunes, Luiz Guilherme Rodrigues; Cavazza, Bruna Habib
2020Human or machine driving? Comparing autonomous with traditional vehicles value curves and motives to use a carAntonialli, Fábio; Cavazza, Bruna Habib; Gandia, Rodrigo Marçal; Nicolaï, Isabelle; Miranda Neto, Arthur de; Sugano, Joel Yutaka; Zambalde, André Luiz
16-Jul-2020Innovation in ecosystem business model: an application to MaaS and autonomous vehicles in urban mobility systemGandia, Rodrigo Marçal
Fev-2021Innovation radar for disruptive technology insertion: the case of autonomous vehicles in Brazil and FranceCavazza, Bruna Habib; Souza, Thais Assis de; Gandia, Rodrigo Marçal; Zambalde, André Luiz; Nicolaï, Isabelle
2017Inovações em marketing: um panorama geralCavazza, Bruna Habib; Antonialli, Fabio; Gandia, Rodrigo Marçal; Ferreira, Cassiano de Andrade; Andrade, Helga Cristina Carvalho de; Zambalde, André Luiz
2019New business models and the sharing economy: impacts and challenges for the traditional automotive industryLasmar Júnior, Eduardo Lúcio; Gandia, Rodrigo Marçal; Sugano, Joel Yutaka; Souza, Thais Assis de; Rodriguez, Demostenes Zegarra
2017O oceano ainda esta azul? um estudo bibliométrico acerca das publicações da blue ocean strategyGandia, Rodrigo Marçal; Cavazza, Bruna Habib; Ferreira, Cassiano de Andrade; Andrade, Helga Crisitna Carvalho de; Veronese, Ricardo Braga; Sugano, Joel Yutaka
2016Small business and large gaps: a meta-analyses of quantitative studies about open innovationCarvalho, Eduardo Gomes; Gandia, Rodrigo Marçal; Ferreira, Cassiano de Andrade; Garcia, Marcelo de Oliveira; Sugano, Joel Yutaka
Abr-2018The coffee capsules consumption practiceGandia, Rodrigo Marçal; Ferreira, Cassiano de Andrade; Guimarães, Elisa Reis; Sugano, Joel Yutaka; Rezende, Daniel Carvalho de
Mai-2020The Quintuple Helix Model and the Future of Mobility: The role of Autonomous Vehicles in a Developing CountryGandia, Rodrigo Marçal; Veroneze, Ricardo Braga; Antonialli, Fabio; Cavazza, Bruna Habib; Sugano, Joel Yutaka; Nicolaï, Isabelle