Browsing by ???browse.type.metadata.type??? info:eu-repo/semantics/article

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1212 to 1231 of 2040 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
1-Aug-2017MAPPING PERMANENT PRESERVATION AREAS AND NATURAL FOREST FRAGMENTS AS SUBSIDY TO THE REGISTRATION OF LEGAL RESERVE AREAS IN RURAL PROPERTIESSoares, Vicente Paulo; Moreira, Adelson de Azevedo; Ribeiro, Carlos Antonio Alvares Soares; Gleriani, José Marinaldo
1-Aug-2017Marcas versus as denominações de cultivares presentes, em duas indicações geográficas brasileiras para caféBarbosa, Patrícia Maria da Silva; Instituto Nacional da Propriedade Industrial (INPI); Lage, Celso Luiz Salgueiro; Instituto Nacional da Propriedade Industrial (INPI); Fernandes, Lucia Regina Rangel de Moraes Valente; Instituto Nacional da Propriedade Industrial (INPI)
1-Aug-2017Margem de lucro proporcionada pela aplicação de um fertilizante NPK em diferentes níveis em cafeeiros irrigadosOliveira, Diego Humberto de; Universidade Federal de Lavras; Guimarães, Rubens José; Universidade Federal de Lavras; Junior, Luiz Gonzaga de Castro; Universidade Federal de Lavras; Silva, Douglas Ramos Guelfi; Universidade Federal de Lavras; Villela, Gabriel Mendes; Universidade Federal de Lavras; Andrade, Fabrício Teixeira; Universidade Federal de Lavras
1-Aug-2017MARKET CHAIN ANALYSIS OF CANDEIA TIMBER (Eremanthus erythropappus)Oliveira, Antonio Donizette de; Ribeiro, Ivonise Silva Andrade; Scolforo, José Roberto Soares; Mello, José Márcio de; Junior, Fausto Weimar Acerbi; Camolesi, José Fábio
4-May-2015Marketing chain analysis: a case study of the melon sector in Rio Grande do Norte state in BrazilDoor, Andrea Cristina; Grote, Ulrike
4-May-2015Marketing da carne bovina com visão de redes de empresas (“networks”)Neves, Marcos Fava; Machado Filho, Cláudio Pinheiro; Carvalho, Dirceu Tornavoi de; Castro, Luciano Thomé e
4-May-2015Marketing de alimentos e o comportamento de consumo: proposição de uma tipologia do consumidor de produtos light e ou dietLucchese, Thelma; Batalha, Mario Otavio; Lambert, Jean Lois
4-May-2015Marketing dos agentes da cadeia do agronegócio do café: uma análise sob a ótica do marketing mixVilas Boas, Luiz Henrique de Barros; Antonialli, Luiz Marcelo; Sette, Ricardo de Souza; Mário, Talestre Maria do Carmo; Luna, Rosemar Martins
1-Aug-2017MasterheadJournal of Computer Science, INFOCOMP
1-Aug-2017MasterheadJournal of Computer Science, INFOCOMP
1-Aug-2017MasterheadJournal of Computer Science, INFOCOMP
1-Aug-2017MasterheadJournal of Computer Science, INFOCOMP
1-Aug-2017MasterheadJournal of Computer Science, INFOCOMP
1-Aug-2017MasterheadJournal of Computer Science, INFOCOMP
1-Aug-2017MastheadJournal of Computer Science, INFOCOMP
1-Aug-2017MastheadJournal of Computer Science, INFOCOMP
1-Aug-2017Matéria seca em frutos, folhas e ramos plagiotrópicos de cafeeiros cultivados na Amazônia OcidentalDubberstein, Danielly; UNIVERSIDADE FEDERAL DO ESPIRITO SANTO; Partelli, Fabio Luiz; Universidade Federal do Espírito Santo; Schmidt, Raquel; Universidade Federal do Acre; Dias, Jairo Rafael Machado; Universidade Federal de Rondônia; Covre, André Manzoli; Universidade Federal do Espírito Santo
1-Aug-2017Mathematic Modeling and Performance Analysis of an Adaptive Congestion Control in Intelligent Transportation SystemsNaja, Rola
1-Aug-2017MATHEMATICAL BASIS OF ULTRASONIC TOMOGRAPHY FOR INTEGRITY EVALUATION IN WOOD STRUCTURAL ELEMENTSPerlin, Lourenço Panosso; Juliani, Marcela Alejandra; Valle, Ângela do; Pinto, Roberto Caldas de Andrade
1-Aug-2017MATHEMATICAL MODELS AND CURVES OF EQUILIBRIUM MOISTURE CONTENT OF SEEDS OF JACARANDA-DA-BAHIA, ANGICOVERMELHO AND ÓLEO-COPAÍBAMesquita, João Basílio; Andrade, Ednilton Tavares de; Corrêa, Paulo Cesar