Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 25 (Search time: 0.004 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
Sep-2010A complexa relação entre marketing social corporativo e consumo conscienteFreitas, Ane Grasiele Gomes de; Rezende, Daniel Carvalho de
2009Marcas regionais de café em Uberlândia: a percepção de valor dos consumidores e a relação com o “ser regional”Vilas Boas, Luiz Henrique de Barros; Macedo, Juliana Flávia Palazzo da Costa; Pimenta, Márcio Lopes; Rezende, Daniel Carvalho de
May-2012Factors that influence the consumption of food outside the home in BrazilRezende, Daniel Carvalho de; Avelar, Ana Elisa Stacanelli de
2014Eating-out and experiential consumption: a typology of experience providersRezende, Daniel Carvalho de; Silva, Matheus Alberto Rodrigues
2015How does packaging influence consumer behavior? A multidisciplinary bibliometric studyVieira, Kelly Carvalho; Alcantara, Valderí de Castro; Prado, José Willer do; Pinto, Cintia Loos; Rezende, Daniel Carvalho de
Apr-2014Politics in food markets: alternative modes of qualification and engagingRezende, Daniel Carvalho de
2012Padrões de consumo consciente: identificando segmentos de mercadoFreitas, Ane Grasiele Gomes de; Rezende, Daniel Carvalho de; Sediyama, Aline
Oct-2016O "cidadão hedonista": diálogos sobre consumo e cidadania na sociedade contemporâneaValadares, Josiel Lopes; Vilas-Boas, Ana Alice; Rezende, Daniel Carvalho de; Morel, Aline Pereira Sales; Amâncio, Júlia Moretto
Jan-2016Simbolismo e extensão do self no consumo de produtos de belezaMorel, Aline Pereira Sales; Macedo, Sâmara Borges; Sette, Ricardo de Souza; Rezende, Daniel Carvalho de
Jun-2017Calculation, qualculation, calqulation: em um mercado de alimentação localOliveira, Solange Riveli de; Rezende, Daniel Carvalho de