Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/29842
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.creatorCavazza, Bruna Habib-
dc.creatorAntonialli, Fabio-
dc.creatorGandia, Rodrigo Marçal-
dc.creatorFerreira, Cassiano de Andrade-
dc.creatorAndrade, Helga Cristina Carvalho de-
dc.creatorZambalde, André Luiz-
dc.date.accessioned2018-07-31T20:17:15Z-
dc.date.available2018-07-31T20:17:15Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationCAVAZZA, B. H. et al. Inovações em marketing: um panorama geral. Espacios, [S.l.], v. 38 n. 24, 2017.pt_BR
dc.identifier.urihttp://www.revistaespacios.com/a17v38n24/a17v38n24p07.pdfpt_BR
dc.identifier.urihttp://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/29842-
dc.description.abstractThe aim of this work was to outline the innovations in marketing. Through the study of technological evolution and the innovations that occurred in the field it was possible to raise the main theoretical propositions, their main applications, the main authors and the main tools, concepts and marketing techniques . Through the analyzes the plurality and interdisciplinarity of the studies in this area of knowledge was proven.pt_BR
dc.languagept_BRpt_BR
dc.rightsrestrictAccesspt_BR
dc.sourceEspaciospt_BR
dc.subjectInovaçãopt_BR
dc.subjectMarketingpt_BR
dc.subjectInnovationpt_BR
dc.titleInovações em marketing: um panorama geralpt_BR
dc.title.alternativeInnovations in marketing: an overviewpt_BR
dc.typeArtigopt_BR
dc.description.resumoO objetivo deste trabalho foi traças um panorama das inovações em marketing Por meio do estudo da evolução tecnológica e das inovações ocorridas no campo foi possível levantar as principais proposições teóricas, suas principais aplicações, os principais autores e as principais ferramentas, conceitos e técnicas de marketing. Através das análises pode-se comprovar a pluralidade e interdisciplinaridade dos estudos nesta área do conhecimento.pt_BR
Appears in Collections:DCC - Artigos publicados em periódicos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Admin Tools