Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/2758
Title: As trocas relacionais no mercado consumidor sob a ótica da cultura brasileira e mineira
Other Titles: The relational exchanges in the consumer market from the perspective of Brazilian culture e and Minas Gerais State Culture
Authors: Sette, Ricardo de Souza
Rezende, Daniel Carvalho de
Brito, Mozar José de
Keywords: Cultura brasileira
Cultura mineira
Marketing de relacionamento
Varejo
Pequenas empresas
Brazilian culture
Minas Gerais state culture
Relationship marketing
Retail
Small business
Issue Date: 13-Aug-2014
Publisher: UNIVERSIDADE FEDERAL DE LAVRAS
Citation: LOURENÇO, C. D. da S. As trocas relacionais no mercado consumidor sob a ótica da cultura brasileira e mineira. 2010. 295 p. Tese (Doutorado em Administração)-Universidade Federal de Lavras, Lavras, 2010.
URI: http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/2758
Appears in Collections:Administração - Doutorado (Teses)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.