Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/29842
metadata.artigo.dc.title: Inovações em marketing: um panorama geral
metadata.artigo.dc.title.alternative: Innovations in marketing: an overview
metadata.artigo.dc.creator: Cavazza, Bruna Habib
Antonialli, Fabio
Gandia, Rodrigo Marçal
Ferreira, Cassiano de Andrade
Andrade, Helga Cristina Carvalho de
Zambalde, André Luiz
metadata.artigo.dc.subject: Inovação
Marketing
Innovation
metadata.artigo.dc.date.issued: 2017
metadata.artigo.dc.identifier.citation: CAVAZZA, B. H. et al. Inovações em marketing: um panorama geral. Espacios, [S.l.], v. 38 n. 24, 2017.
metadata.artigo.dc.description.resumo: O objetivo deste trabalho foi traças um panorama das inovações em marketing Por meio do estudo da evolução tecnológica e das inovações ocorridas no campo foi possível levantar as principais proposições teóricas, suas principais aplicações, os principais autores e as principais ferramentas, conceitos e técnicas de marketing. Através das análises pode-se comprovar a pluralidade e interdisciplinaridade dos estudos nesta área do conhecimento.
metadata.artigo.dc.description.abstract: The aim of this work was to outline the innovations in marketing. Through the study of technological evolution and the innovations that occurred in the field it was possible to raise the main theoretical propositions, their main applications, the main authors and the main tools, concepts and marketing techniques . Through the analyzes the plurality and interdisciplinarity of the studies in this area of knowledge was proven.
metadata.artigo.dc.identifier.uri: http://www.revistaespacios.com/a17v38n24/a17v38n24p07.pdf
http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/29842
metadata.artigo.dc.language: pt_BR
Appears in Collections:DCC - Artigos publicados em periódicos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.