Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/3115
Title: Comunidades virtuais como fonte de informações para estratégias mercadológicas: o caso do setor de turismo
Other Titles: Virtual communities as source of information for marketing strategies: the case of the tourism sector
Authors: Gondim, Sônia Maria Guedes
Sette, Ricardo de Souza
Santos, Antônio Carlos dos
Antonialli, Luiz Marcelo
Lima Filho, Dario de Oliveira
Keywords: Marketing
Estratégias
Comunidades virtuais
Turismo
Marketing
Strategies
Virtural community
Tourism
Issue Date: 21-Aug-2014
Publisher: UNIVERSIDADE FEDERAL DE LAVRAS
Citation: ABREU, N. R. de. Comunidades virtuais como fonte de informações para estratégias mercadológicas: o caso do setor de turismo. 2006. 249 p. Tese (Doutorado)-Universidade Federal de Lavras, Lavras, 2006.
URI: http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/3115
Appears in Collections:Administração - Doutorado (Teses)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TESE_Comunidades virtuais como fonte de informações para estratégias mercadológicas.pdf1,96 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.