Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/38116
Title: Da imersão à emersão: o surgimento do “eu” educador formador de tradutores e intérpretes educacionais de libras e de professores
Other Titles: From immersion to emersion: the emergence of the self as educator, teacher and brazilian sign language translator and interpreter educator
Authors: Romero, Tânia Regina
Romero, Tania Regina de Souza
Batista, Maria Eugênia
Nascimento, Marcus Vinicius Batista
Keywords: Formação profissional
Identidade docente
Identidade profissional
Intérprete educacional
Libras
Vocational training
Teaching identity
Professional identity
Educational interpreter
Issue Date: 11-Dec-2019
Publisher: Universidade Federal de Lavras
Citation: OLIVEIRA, T. L. de. Da imersão à emersão: o surgimento do “eu” educador formador de tradutores e intérpretes educacionais de libras e de professores. 2019. 70 p. Dissertação (Mestrado Profissional em Educação)–Universidade Federal de Lavras, Lavras, 2019.
Abstract: Indisponível
URI: http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/38116
Appears in Collections:Educação - Mestrado Profissional (Dissertações)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.