Página de Busca


Filtros correntes:
Retornar valores
Adicionar filtros:

Utilizar filtros para refinar o resultado de busca.


Resultado 61-69 de 69.
Conjunto de itens:
Data do documentoTítuloAutor(es)
Set-2010A complexa relação entre marketing social corporativo e consumo conscienteFreitas, Ane Grasiele Gomes de; Rezende, Daniel Carvalho de
Jul-2019Living identities in the mosaic of consumption resistance practicesAlcântara, Valderí de Castro; Cavazza, Bruna Habib; Campos, Alyce Cardoso; Prado, José Willer do; Rezende, Daniel Carvalho de
2009Marcas regionais de café em Uberlândia: a percepção de valor dos consumidores e a relação com o “ser regional”Vilas Boas, Luiz Henrique de Barros; Macedo, Juliana Flávia Palazzo da Costa; Pimenta, Márcio Lopes; Rezende, Daniel Carvalho de
2019Behind the wine glass: values that guide consumption in Minas Gerais - BrazilCastro, Álvaro Leonel de Oliveira; Vilas Boas, Luiz Henrique de Barros; Rezende, Daniel Carvalho de; Pimenta, Márcio Lopes
2015How does packaging influence consumer behavior? A multidisciplinary bibliometric studyVieira, Kelly Carvalho; Alcantara, Valderí de Castro; Prado, José Willer do; Pinto, Cintia Loos; Rezende, Daniel Carvalho de
Abr-2022Service guarantees in an e-commerce platform: proposition of a framework based on customers' expectations, negative experiences and behavioural responsesOliveira, Alessandro Silva de; Souki, Gustavo Quiroga; Silva, Dirceu da; Rezende, Daniel Carvalho de; Batinga, Georgiana Luna
2012Food for elderly people considerations of ethnographic contributionsAlmeida, Ivana Carneiro; Sette, Ricardo de Souza; Rezende, Daniel Carvalho de
2023Autonomous vehicles and people with disabilities: a scientometric and integrative analysis of the literatureMesquita, Daniel Leite; Maciel, Gustavo Nunes; Antonialli, Fabio; Rezende, Daniel Carvalho de
Ago-2023Music consumption and taste internalisation practices among educated Brazilian metal listeners and members of musical scenesCastro, Álvaro Leonel de Oliveira; Rezende, Daniel Carvalho de