Use este identificador para citar ou linkar para este item: http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/32213
Título: Marketing de serviços e o fitness: uma analise com base nos valores pessoais
Título(s) alternativo(s): Services marketing & fitness: an analysis based on personal values
Palavras-chave: Valores pessoais
Laddering
Fitness
Academias de ginástica
Marketing de serviços
Personal values
Data do documento: 2016
Citação: PIERANGELI-COSTA, A.; REZENDE, D. C. de; VILAS BOAS, L. H. de B. Marketing de serviços e o fitness: uma analise com base nos valores pessoais. Espacios, Caracas, v. 37, n. 11, 2016.
Resumo: The fitness as a global market, brings exercises practitioners with several goals, making the services rendered in this environment, complexes and heterogeneous. However, results of this type of services are perceived in the client's own body can generating common features. The objective of this study was to identify in exploratory context, personal values of the consumers in the fitness industry. For this purpose, we used interviews in depth according to the laddering technique. The results with this approach can contribute to a better understanding of choices in this particular sector of the services marketing.
URI: http://www.revistaespacios.com/a16v37n11/16371124.html
http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/32213
Aparece nas coleções:DAE - Artigos publicados em periódicos

Arquivos associados a este item:
Não existem arquivos associados a este item.


Os itens no repositório estão protegidos por copyright, com todos os direitos reservados, salvo quando é indicado o contrário.