DSpace
Buscar

 

RI UFLA (Universidade Federal de Lavras) >
BU - Biblioteca Universitária >
BU - Livros e capítulos de livros >

Por favor, utilize esse identificador para citar este item ou usar como link: http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/808

Título: Creating value for users of university libraries: brazilian view
Assunto: Marketing in information units
Information units
Users of university libraries
Data de publicação: 2013
Publicador: Gruyter
Referência: OLIVEIRA, N.; SETTE, R. S.; OLIVEIRA, V. N. Creating value for users of university libraries: brazilian view. In: GUPTA, D. K.; KOONTZ, C.; MASSISIMO, A. Marketing library and information services II: a global outlook. Boston: Gruyter, 2013. (IFLA Publicações; 159).
Série/no. de relatório: IFLA Publicações;159
Informações adicionais: Throughout this chapter, we will seek to understand fundamental aspects of the application of marketing techniques as a philosophy of administrative action in an information units, as the information has an exchange value, is a benefit, with actual cost, which is useful and should be viewed as a production input. It is conceptualized and exposes a historical evolution of marketing in information units, in a scenario of increasing technological advances, which the management vision of managers requires adapting to changes and innovations in marketing. It discusses the impact factor of Web technologies as a marketing tool for information units. It presents a case study of strategic marketing of the Library of Federal University of Lavras - Minas Gerais.
URI: http://www.degruyter.com/view/books/9783110281040/9783110281040.263/9783110281040.263.xml
http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/808
ISBN: 9783110281040
ISSN: DOI: 10.1515/9783110281040
Aparece nas coleções: DAE - Livros e capítulos de livros
BU - Livros e capítulos de livros

Arquivos neste Item:

Arquivo Descrição TamanhoFormato
CAPÍTULO DE LIVRO_Creating value for users of university libraries brazilian view.png28,14 kBimage/pngVer/abrir

Este item está licenciado com Licença Creative Commons
Creative Commons

Itens protegidos por copyright, com todos os direitos reservados, Salvo indicação em contrário.


Mostrar estatísticas

 


DSpace Software Copyright © 2002-2007 MIT and Hewlett-Packard - Feedback