Please use this identifier to cite or link to this item: http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/38137
Title: Serviços odontológicos em clínicas de Belo Horizonte: expectativa e percepção dos clientes
Keywords: Percepção do cliente
Serviços - Qualidade
Clínicas odontológicas
Escala SERVQUAL
Issue Date: Jul-2011
Publisher: Associação Educativa do Brasil (Soebras)
Citation: MELO, A. H. de; ANTONIALLI, L. M. Serviços odontológicos em clínicas de Belo Horizonte: expectativa e percepção dos clientes. Pensar Administração, Belo Horizonte, v. 1, n. 1, jul. 2011. Paginação irregular.
URI: http://revistapensar.com.br/administracao/artigo/no=a95.pdf
http://repositorio.ufla.br/jspui/handle/1/38137
Appears in Collections:DAE - Artigos publicados em periódicos

Files in This Item:
There are no files associated with this item.


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.