Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-10 of 17 (Search time: 0.003 seconds).
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
Jan-2013A etnografia: um modo de entender a alimentação da terceira idadeAlmeida, Ivana Carneiro; Resende, Daniel Carvalho de; Sette, Ricardo de Souza
2014Comportamento do consumidor sob a ótica da Teoria Meios-Fim: um estudo sobre os valores pessoais dos discentes do curso de especialização em Gestão PúblicaBueno, Juliana Moro; Vilas Boas, Luiz Henrique de Barros; Oliveira, Lêda Aparecida dos Santos; Siqueira, Wender Rodrigues de; Pimenta, Márcio Lopes
Jan-2016Simbolismo e extensão do self no consumo de produtos de belezaMorel, Aline Pereira Sales; Macedo, Sâmara Borges; Sette, Ricardo de Souza; Rezende, Daniel Carvalho de
Sep-2021Consumo de iPhone e identidade de classe: um estudo com indivíduos de baixa rendaCampos, Alyce Cardoso; Rezende, Daniel Carvalho de; Bacelar, Ananda Silveira; Cappelle, Mônica Carvalho Alves
2010Valores pessoais das mulheres empresárias: aplicação da escala LOVAlmeida, Ivana Carneiro; Vilas Boas, Luiz Henrique de Barros; Sette, Ricardo de Souza; Oliveira, Alessandro Silva de
2012Sabor e bem-estar: uma relação entre atributos de produto e valores pessoais de consumidores de marcas regionais de caféPimenta, Márcio Lopes; Piato, Éderson Luiz; Vilas Boas, Luiz Henrique de Barros; Moriguchi, Stella Naomi
Apr-2018The coffee capsules consumption practiceGandia, Rodrigo Marçal; Ferreira, Cassiano de Andrade; Guimarães, Elisa Reis; Sugano, Joel Yutaka; Rezende, Daniel Carvalho de
2008Percepções no consumo de alimentos orgânicos em supermercados: a influência de valores individuais como determinante de compraVilas Boas, Luiz Henrique de Barros; Pimenta, Márcio Lopes; Sette, Ricardo de Souza
2011Valores pessoais e percepção de atributos em marcas regionais de café na cidade de LavrasPimenta, Marcio Lopes; Yokoyama, Marcos Hideyuki; Vilas Boas, Luiz Henrique de Barros; Moriguchi, Stella Naomi; Macedo, Juliana Flávia Palazzo da Costa
Dec-2019The impact of varying educational intervention on consumer understanding and attitude toward reducing sodium in food: Implications for marketing strategiesGonçalves, Carla Saraiva; Carneiro, João de Deus Souza; Rocha, Renata Abadia Reis; Rezende, Daniel Carvalho de