Browsing by Author Veroneze, Ricardo Braga

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 8 of 8
Issue DateTitleAuthor(s)
2016Appropriation mechanisms of search results: a case study in a public university of Minas GeraisRennó, André Siqueira; Zambalde, André Luiz; Veroneze, Ricardo Braga; Sousa, Dalton de
2017O avanço do campo e as tendências da ferramenta balanced scorecard: um estudo bibliométricoVeroneze, Ricardo Braga; Andrade, Helga Cristina Carvalho de; Antonialli, Fábio; Cavazza, Bruna Habib; Gandia, Rodrigo Marçal; Antonialli, Luiz Marcelo
Jan-2012Desafios do ensino superior para estudantes de escola pública: um estudo na UFLAAlvarenga, Carolina Faria; Sales, Aline Pereira; Costa, Adriano Dias da; Costa, Maurício Donizete da; Veroneze, Ricardo Braga; Santos, Thiago Lima Bahia
17-May-2016Marketing desde a pesquisa até a comercialização de tecnologias em universidades: um estudo multicasoVeroneze, Ricardo Braga
2018Marketing myopia in brazilian public universities: an empirical study involving academiciansSousa, Dalton de; Zambalde, André Luiz; Souki, Gustavo Quiroga; Veroneze, Ricardo Braga
2018Propriedade intelectual e apropriabilidade em universidades federais: estudo multicaso no estado de Minas GeraisRennó, André Siqueira; Zambalde, André Luiz; Veroneze, Ricardo Braga; Sousa, Dalton de
2017As relações entre a universidade e o mercado sob a perspectiva do marketing: uma revisão sistemática de literaturaVeroneze, Ricardo Braga; Zambalde, André Luiz; Sousa, Dalton de; Rennó, André Siqueira
Apr-2017Valor e prestígio com a profissão em administraçãoVeroneze, Ricardo Braga; Sousa, Dalton de; Rezende, Daniel Carvalho de; Rennó, André Siqueira