Browsing by Author Antonialli, Luiz Marcelo

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 56  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
4-May-2015Ações estratégicas para o turismo educacional no município de Lavras, MGSilva, Jussara Maria da; Antonialli, Luiz Marcelo
2012Adoption of regulation mechanisms in the productive chain of milk an analysis based on internal factors of companiesGuimarães, Gislaine; Calegario, Cristina Lelis Leal; Antonialli, Luiz Marcelo
2013Agile practices to accelerate the delivery of software: a quantitative study with software professionalsTonelli, Adriano Olimpio; Bermejo, Paulo Henrique de Souza; Zambalde, André Luiz; Santos, Mariana Azevedo; Oliveira, Marcelo Silva de; Antonialli, Luiz Marcelo
Jul-2013Aglomerados e visão baseada em recursos: as capacidades organizacionais de empresas inseridas em um aglomerado do setor de vestuário em Minas GeraisPugas, Pâmella Gabriela Oliveira; Calegario, Cristina Lelis Leal; Antonialli, Luiz Marcelo
2017Analysis of governance structures in public and private higher education institutions as a way of subsidizing the strategic planning developmentAntonialli, Fabio; Antonialli, Luiz Marcelo; Santos, Antônio Carlos dos
8-Mar-2017Análise econômica sobre adubação com sulfato de zinco via foliar na produção do cafeeiro (Coffea arabica L.)Antonialli, Luiz Marcelo
2015Análise sociométrica da estrutura da rede de propriedade intelectual de uma universidade públicaRibeiro, Nivaldo Calixto; Antonialli, Luiz Marcelo; Zambalde, André Luiz
Jan-2017Aplicação da teoria RBV ao setor de serviços de saúde: uma revisão sistemáticaAbreu, Arlete Aparecida; Antonialli, Luiz Marcelo
2016Aplicação do paradigma ECD (Estrutura Conduta Desempenho) ao mercado de saúde suplementar brasileiro: considerações sobre operadoras classificadas pelo índice de reclamações da ANSAbreu, Arlete Aparecida de; Antonialli, Luiz Marcelo
4-May-2015Atributos que afetam a decisão de compra dos consumidores de carne bovinaSouki, Gustavo Quiroga; Salazar, German Torres; Antonialli, Luiz Marcelo; Pereira, Cláudia Aparecida
2017O avanço do campo e as tendências da ferramenta balanced scorecard: um estudo bibliométricoVeroneze, Ricardo Braga; Andrade, Helga Cristina Carvalho de; Antonialli, Fábio; Cavazza, Bruna Habib; Gandia, Rodrigo Marçal; Antonialli, Luiz Marcelo
2010Capital social em um consórcio de pesquisaAraújo, Uajará Pessoa; Antonialli, Luiz Marcelo; Brito, Mozar José de; Guerrini, Fábio Müller
4-May-2015Certificação ISO 9000 e aprendizagem organizacional: o caso SEBRAE/MSLeite, Evandro Sérgio Martins; Antonialli, Luiz Marcelo; Oliveira, Marcelo Silva de; Romaniello, Marcelo Márcio
2016Competição, coopetição e cooperação de um aglomerado produtivo: o caso do setor moveleiro do município de Santa Cruz de Minas (MG)Barros, Leandro Eduardo Vieira; Castro, Cleber Carvalho de; Kalil, João Paulo Alburquerque; Antonialli, Luiz Marcelo; Santos, Antônio Carlos
2018Competitive pressures on the artisan coffee roaster segment in the state of Minas Gerais, Brazil: a multi-case studyGuimarães, Elisa Reis; Andrade, Helga Cristina Carvalho de; Cozadi, Álvaro dos Reis; Antonialli, Luiz Marcelo; Santos, Antônio Carlos dos
Jan-2017Competitividade e Isomorfismo: análise do perfil estrutural e financeiro-contábil de grandes cooperativas agropecuárias brasileirasSimão, Gustavo Leonardo; Calegário, Cristina Lélis Leal; Antonialli, Luiz Marcelo; Santos, Antônio Carlos dos
2011Comportamento estratégico de mulheres empresárias: estudo baseado na Tipologia de Miles e SnowAlmeida, Ivana Carneiro; Antonialli, Luiz Marcelo; Gomes, Almiralva Ferraz
2011Consubstanciação da imagem da Embrapa no campo científicoAraújo, Uajará Pessoa; Antonialli, Luiz Marcelo; Brito, Mozar José de; Gomes, Almiralva Ferraz; Oliveira, Renato Ferreira de
2016Coordination of joint actions in Muriae's (MG) clothing LPAAntero, Cecília Alves da Silva; Tavares, Bruno; Antonialli, Luiz Marcelo; Lima, Afonso Augusto Teixeira de Freitas de Carvalho; Gava, Rodrigo
4-May-2015Dinâmica comportamental dos consumidores de café: um fator gerador de ações mercadológicasMário, Talestre Maria do Carmo; Sette, Ricardo de Souza; Antonialli, Luiz Marcelo; Luna, Rosemar Martins; Boas, Luis Henrique de Barros Vilas